środa, 14 listopada 2012

Doładowanie konta online z zagranicy




Dzisiaj zajmę się doładowaniem konta z zagranicy. Osoby mieszkające lub przebywające w wybranym kraju: Anglia, Włoch, Francja, Norwegia, Hiszpania, Irlandia, Niemcy, Rosja lub też niewymienione kraje Europy, jak również kraje Ameryki takie jak Stany Zjednoczone, mogą skorzystać z elektronicznego doładowania konta swojego telefonu lub dowolnie wybranej osoby, która potrzebuje dodatkowych środków na koncie.
Akurat byłem w Niemczech i nie miałem już żadnych środków na koncie. Mój szef chciał do mnie zadzwonić, lecz nawet przy pasywych rozmowach konto telefonu nie może być puste. Wczoraj korzystałem z doładowania telefonu komórkowego na serwisie Fonmoney.com dlatego dziś opiszę plusy i minusy, które mogą być przydatne osobom poszukującym odpowiedniego serwisu na doładowanie telefonu komórkowego.

Zacznijmy od plusów doładowania z serwisem Fonmoney
Może od najmniej istotnych walorów, ale nie są one bez znaczenia. Wchodząc na stronę internetową mamy wrażenie, że serwis kładzie dużą wagą na przystępność usługi dla użytkownika, gdyż strona internetowa jest dostępna w różnych językach. Serwis kładzie nacisk do przystępność strony internetowej. Jeśli już jesteśmy przy zaletach samej strony internetowej, to warto też zwrócić uwagę na samą budowę strony. Jej przejrzysta budowa pozwala na szybkie doładowanie konta. 


Prosta transakcja
Dla mnie ważne było, że nie musiałem się wogóle logować na stronie. Wystarczyło, że podałem numer  mojego telefonu. Numer wpisany bez prefiksu czyli +48 nie zostanie doładowany, nawet jeśli wybraliśmy Polskę jako kraj doładowania. Krok drugi wymaga wybrania kwoty doładowania. Do wyboru mamy 40zł, 50zł, 80zł i 100zł lub odpowiednio 11€, 14€, 23€ i 28€. 
Dopiero po doładowaniu konta, oglądając dokładnie stronę internetową zauważyłem, że można zdobyć darmowe 2€ przy doładowaniu 11€ wchodząc na Facebooka i klikając na "Like it" Fonmoney. No cóż, decydując się na to doładowanie bądźcie mądrzejsi i skorzystajcie z tego. Dobre i 8zł za darmo.

Serwis pobiera opłatę za taką transakcję. Ale nie znalazłem jeszcze żadnego serwisu, który by oferował takie doładowanie za darmo. Z tego co się rozglądałem po serwisach, stwierdzić mogę, że Fonmoney jest stosunkowo tani, gdyż za transkację pobiera niewielkie opłaty w porównaniu z innymi serwisami. Niektóre kasują nawet do 25% od kwoty doładowania. 
Moim zdaniem serwis ten jest przydatny dla osób które znajdują się za granicą i chcą doładować swoje konto, bo nigdzie nie znajdą sklepów z kartami doładowującymi. Za pośrednictwem serwisu możemy też doładować konto bliskim nam osobom. Bo przecież nie będę z Anglii czy Stanów Zjednoczonych jechał lub przesyłał pieniędzy, aby doładować konto mojej żonie, mamie czy siostrze.
Z pewnością wielu osobom, które przebywają daleko od Polski, np. we Francji, polecam ten serwis.
Jeśli maci jakieś doświadczenie z tym serwisem lub chceci polecić jakąś inną stronę internetową gdzie można korzystnie doładować, piszcie. Każda wskazówka się liczy, aby ułatwić życie za granicą, które i tak nie jest proste.


1 komentarz: